Kontakt Oss
Jan-Terje Nordlien
Daglig leder
jan-terje@altoros.no+47 21 92 93 00Altoros Norge AS
Org.nr.: 894 684 992
Tordenskiolds gate 2,
0160 Oslo
Jan-Terje Nordlien
Daglig leder
jan-terje@altoros.no+47 21 92 93 00Altoros Norge AS
Org.nr.: 894 684 992
Tordenskiolds gate 2,
0160 Oslo
Altoros er forpliktet til å ivareta personvernrettighetene til de registrerte.
“Altoros”, “vi,” og “oss” henviser til Altoros Americas LLC, Altoros Norge, Altoros Finland, Altoros A.S., og Altoros Polen. (Sjekk gjerne vårkontaktinformasjon). Vi tilbyr et bredt spekter av programvareutviklingstjenester. Alle disse produktene sammen med våre andre tjenester og nettsteder kalles “Tjenester” i disse personvernreglene.
Disse reglene henviser til dataene vi samler inn når du bruker tjenestene våre eller kommuniserer med oss, f.eks. når du besøker nettstedet vårt, laster ned våre white papers og andre materialer, svarer på våre e-postmeldinger og deltar på våre arrangementer. Disse reglene forklarer også dine rettigheter med hensyn til data vi samler inn om deg. Datapersonvern til våre ansatte er regulert av en separat lokal forskrift og ikke av disse reglene.
Din informasjon er kontrollert av Altoros. Har du spørsmål eller bekymringer om hvordan informasjonen din håndteres, vennligst send en forespørsel til oss pådpo@altoros.com. Alexey Lekontsev er vår personvernombud (DPO). Han har det generelle ansvaret for den daglige gjennomføringen av disse reglene.
Vennligst les disse reglene før du bruker våre tjenester eller samhandler med oss på en andre måter.
Når du besøker nettstedet vårt, samler vi inn bruksstatistikk og andre data. Ved å gjøre det, kan vi estimere effektiviteten av innholdet vi leverer. Vi behandler informasjonen vi samler inn og det hjelper oss med å skape bedre brukeropplevelser og forbedre produktene og tjenestene vi tilbyr. Vi samler inn informasjon ved hjelp av informasjonskapsler (“cookies”), skript, tagger, lokalt delte objekter (Flash cookies), web beacons og andre lignende metoder.
Hva er informasjonskapsler (cookies)?
HTTP cookieer et stykke data som vi sender til nettleseren din når du besøker nettstedet vårt. Etter at datamaskinen din har akseptert den (eller “har tatt cookien”), blir den lagret på datamaskinen som en identifikasjonstagg. Informasjonskapsler anvendes vanligvis til å måle på hvilken måte nettstedet brukes (f.eks. antall besøkere og varigheten av ett besøk), samt effektiviteten av nettstedet (f.eks. hva våre besøkere er interessert i). Informasjonskapsler kan også brukes til å tilpasse brukeropplevelsen på nettstedet vårt. Ved behov kan brukerne slå av informasjonskapsler. For å gjøre det, må man gå til nettleserinnstillinger.
Altoros og tredjepartsleverandører som vi er partnere med (f.eks. våre annonse- og analysepartnere) bruker informasjonskapsler og andre sporingsverktøy for å identifisere personer som bruker ulike tjenester og enheter og for å sikre bedre brukeropplevelser. Nedenfor kan du finne listen over slike tredjepartsleverandører.
Tjenestene som er skissert nedenfor hjelper oss med å overvåke og analysere både webtrafikk og brukeradferd.
Brukerdata kan benyttes for å tilpasse reklameprodukter, for eksempel bannere og andre typer annonser, til å markedsføre tjenestene våre. Noen ganger utvikler vi slike markedsføringsprodukter basert på brukerpreferanser. Imidlertid bruker vi ikke alle personlige data med det formål. Noen av tjenestene som tilbys av Altoros, kan bruke informasjonskapsler (cookies) for å identifisere brukere. Vi bruker en adferdsmessig retargetingsteknikk til å vise annonser som er tilpasset til brukernes preferanser og onlineadferd, både på og utenfor Altoros nettsteder. For mer informasjon, vennligst se personvernreglene for de aktuelle tjenestene.
I tillegg til annonsepartnere og analysepartnere nevnt ovenfor, bruker vi widgets som fungerer som mellomledd mellom tredjepartsnettsteder (Facebook, Twitter, LinkedIn, etc.) og nettstedet vårt. De tillater oss å gi ytterligere informasjon om oss eller om våre tjenester, samt autorisere deg som bruker av nettstedet vårt for å dele innhold på tredjepartsnettsteder.
Altoros samler inn data via denne tjenesten for å forbedre utviklingen av våre produkter eller tjenester. Datainnsamlingen utføres på grunnlag avvår eller tredjeparts legitime interesser, eller med ditt samtykke.
Innsamlede brukerdata lar Altoros å tilby våre tjenester og brukes i en rekke av våre aktiviteter som samsvarer med vår legitime interesse, blant annet lar dataene oss:
Lagringsperiode for dataene dine innsamlet på våre nettsteder er 5 år. Vi samler inn data for å forbedre våre tjenester og produktene vi leverer. Lagringsperioden for data fra våre partnere er underlagt deres retningslinjer for personvern.
Vi utleverer ikke de innsamlede dataene til tredjeparter, bortsett fra de tilfellene som er beskrevet i kapittel om Generell databehandling eller i denne Seksjonen, samt tilfeller fastsatt i våre tredjeparts personvernregler.
Når du fyller ut noen av skjemaene på nettstedene våre, deler du følgende informasjon med oss:
Informasjonen om forespørselen din overføres til vår CRM eller til Hubspot. Senere kan den brukes til å dele noe relevant i forhold til din første forespørsel, gi ytterligere informasjon knyttet til emnet du etterspurte, og levere kvalitetstjenester.
All informasjon som samles inn via kontaktskjemaer behandles av følgende tjenester:
1) Hvis du fyller ut et kontaktskjema for å få en ekspert til å sjekke prosjektet eller for å bli kjent med tjenestene selskapet vårt leverer, behandler vi dine data forå inngå en kontrakt og overholde våre kontraktsforpliktelser(for å gjengi Tjenester), eller for å svare på forespørselen din.På denne måten kan vi bruke dine personlige opplysninger til å yte tjenester til deg, samt behandle transaksjoner knyttet til tjenestene du har etterspurt. Vi kan for eksempel bruke ditt navn eller e-postadresse for å sende en faktura eller etablere kommunikasjon gjennom hele livssyklusen for tjenesteleveranser. Vi kan også bruke de personlige opplysningene du har delt med oss for å koble deg til andre av våre lagmedlemmer som søker fagkompetanse. I tilfelle du bruker flere tjenester som tilbys av vårt selskap, kan vi analysere dine personlige opplysninger og din online adferd på våre ressurser for å levere en integrert opplevelse. For eksempel, vi kan forenkle søket på en rekke av tjenestene våre for å finne en bestemt tjeneste for deg, eller for å foreslå relevant produktinformasjon mens du navigerer på våre nettsteder.
2) Hvis du fyller ut kontaktskjemaer med andre formål, inkludert for å laste ned white papers eller for å be om en demo,behandler vi data med legitim interessefor å hindre spam og begrense direkte markedsføring av tredjepartsfirmaer. Våre samhandlinger er rettet mot å øke engasjement og maksimere verdien du får gjennom våre tjenester. Disse samhandlingene kan omfatte informasjon om våre nye kommersielle tilbud, white papers, nyhetsbrev, innhold og arrangementer som etter vår mening kan være relevante for deg. Med det formål å forbedre produktiviteten og samarbeidet vårt –undervår legitime interesse– kan vi bruke dine personlige data (f.eks. e-postadresse, navn, jobbtittel eller aktivitet som pågår på våre ressurser) for å gi deg informasjon vi mener kan være av interesse for deg. I tillegg kan vi lagre logg med kommunikasjonen vår med de legitime formålene å opprettholde kundeforhold og/eller tjenesteleveranse.
3) Ved å dele personlig informasjon med oss,gir du samtykke til at vi bruker dataene dine rettferdig med følgende forretningsformål:
Lagringsperiode for dataene dine innsamlet fra våre kontaktskjemaer er 5 år. Disse dataene kan videre brukes til å kontakte deg hvis vi vil sende deg noe relevant i forhold til din første forespørsel (f.eks. oppdatert informasjon om de white papers du har lastet ned fra våre nettsteder).
Vi utleverer ikke de innsamlede dataene til tredjeparter, bortsett fra de tilfellene som er beskrevet i kapittel om Generell databehandling eller i denne Seksjonen.
Når du bruker andre måter og verktøy for å samhandle med oss, samler vi inn følgende data om deg:
Informasjonen om et kundesamtale er lagret i vårt interne system og inkluderer et fullstendig anropsopptak (fra det øyeblikket en tilkobling har blitt opprettet), et taleopptak hvis det er tilgjengelig, et telefonnummer og anropsvarighet. Alle forespørsler som vi har fått via e-post, lagres på Altoros Gmail-konto som er på en Google server. Informasjonen om alle forespørslene overføres videre og lagres i internt CRM-system.
1) Når du kommer i kontakt med oss på andre eventuelle måter for å få en ekspert til å sjekke prosjektet ditt / våre tjenester eller for å gjøre en annen forespørsel, behandler vi dine data forå inngå en kontrakt, for å overholde våre kontraktsforpliktelser(for å gjengi Tjenester), eller for å svare på forespørselen din.
På denne måten kan vi bruke dine personlige opplysninger til å yte deg tjenester, samt behandle transaksjoner knyttet til tjenestene du har etterspurt. Vi kan for eksempel bruke ditt navn eller e-postadresse for å sende en faktura eller etablere kommunikasjon gjennom hele livssyklusen for tjenesteleveranser. Vi kan også bruke de personlige opplysningene du har delt med oss for å koble deg til andre av våre lagmedlemmer som søker fagkompetanse. I tilfelle du bruker flere tjenester som tilbys av vårt selskap, kan vi analysere dine personlige opplysninger og din online adferd på våre ressurser for å levere en integrert opplevelse. For eksempel, vi kan forenkle søket på en rekke av tjenestene våre for å finne en bestemt tjeneste for deg, eller for å foreslå relevant produktinformasjon mens du navigerer på våre nettsteder.
2) Hvis du kommuniserer med oss med andre formål,behandler vi data med legitim interessefor å hindre spam og begrense direkte markedsføring av tredjepartsfirmaer. Våre samhandlinger er rettet mot å øke engasjement og maksimere verdien du får gjennom våre tjenester. Disse samhandlingene kan omfatte informasjon om våre nye kommersielle tilbud, white papers, nyhetsbrev, innhold og arrangementer som etter vår mening kan være relevante for deg eller din første forespørsel.
Vår legitime interesseer å øke produktiviteten og forbedre samarbeidet vårt. Derfor kan vi bruke dine personlige data (f.eks. e-postadresse, navn, jobbtittel eller aktivitet som pågår på våre ressurser) for å gi deg informasjon vi mener kan være av interesse for deg. I tillegg kan vi lagre logg med kommunikasjonen vår med de legitime formålene å opprettholde kundeforhold og/eller tjenesteleveranse.
3) Ved å dele personlig informasjon med oss,gir du samtykke til at vi bruker dataene dine rettferdig med følgende forretningsformål:
Lagringsperiode for de innsamlede dataene er 5 år. Disse dataene kan videre brukes til å kontakte deg hvis vi vil sende deg noe relevant i forhold til din første forespørsel.
Vi utleverer ikke de innsamlede dataene til tredjeparter, bortsett fra de tilfellene som er beskrevet i kapittel omGenerell databehandling, samt tilfeller fastsatt i våre tredjeparts personvernregler.
Hvis du er vår kunde, så har du allerede delt følgende informasjon med oss:
Informasjon om eksisterende kunder samles inn, lagres og brukes til å behandle en kundeforespørsel og til å tilby relevante tjenester, samt å utvikle anbefalinger for å forbedre tjenestene vi leverer.
For å dele kontaktinformasjon og informasjon knyttet til tjenestene som en kunde er interessert i, kan vi bruke følgende messengere: Skype (Personvernregler), Viber (Personvernregler), WhatsApp (Personvernregler), eller Telegram (Personvernregler), samt e-posttjenester—Gmail (Personvernregler) eller Outlook (Personvernregler).
For å lagre og dele prosjektkrav eller annen informasjon levert av en kunde (f.eks. en estimering av prosjektbudsjettet for å levere et passende kommersielt tilbud, UI-mockups levert av en kunde, prøvetilgang til et kundesystem, osv.), kan vi bruke tjenester av Google (Personvernregler), Adobe (Personvernregler), Microsoft Office (Personvernregler), Atlassian (Personvernregler), og Trello (Personvernregler).
For å lagre telefonsamtaler på en distribuert måte benytter Altoros tjenester som lagrer logg om aktivitetene som gjennomføres.
For å etablere interne forretningsprosesser innenfor våre avdelinger og lag og for å sikre rettidig behandling av en forespørsel, bruker vi Trello (Personvernregler) og Atlassian (Personvernregler). Disse tjenestene kan lagre prosjektinformasjon knyttet til en teknologistabel, budsjett, veikart og tidsfrister, Altoros prosjektgruppe, osv.
For å lagre lydopptak av forhandlinger med en kunde for å klargjøre detaljer (hvis det er nødvendig) og gjennomføre møter med tidligere, eksisterende og potensielle kunder, benytter vi GoToMeeting (Personvernregler), Hangouts (Personvernregler) eller Zoom (Personvernregler).
For å lagre case-studier, som beskriver et levert prosjekt som kunden har godkjent, bruker vi en intern nettportal — SharePoint Portal (Personvernregler)— som er tilgjengelig kun for Altoros ansatte.
For å levere kontrakter, lagres alle dataene om de aktive kundene i en sikret intern nettverksressurs med begrenset tilgang. Denne ressursen er tilgjengelig kun for våre kontoadministratorer eller andre berørte ansatte med det formål å forbedre tjenesteleveransen mens du etablerer kommunikasjon med en kunde, utsteder en faktura og genererer rapporter for en kunde. Tilleggstjenester som Altoros bruker til utstedelse av fakturaer er Azets AS (Personvernregler). Disse tjenestene behandler data i samsvar med personvernreglene for de nevnte tjenestene.
Vi bruker innsamlede personlige data med følgende formål:
1) For å oppfylle / overholdevårekontraktsforpliktelsereller for å svare på forespørselen din.Vi kan for eksempel bruke ditt navn eller e-postadresse for å sende en faktura eller etablere kommunikasjon gjennom hele livssyklusen for tjenesteleveranser. På denne måten kan vi bruke dine personlige opplysninger til å gi deg tjenester, samt behandle transaksjoner knyttet til tjenestene du har etterspurt. Vi kan for eksempel bruke ditt navn eller e-postadresse for å sende en faktura eller etablere kommunikasjon gjennom hele livssyklusen for tjenesteleveranser. Vi kan også bruke de personlige opplysningene du har delt med oss for å koble deg til andre av våre lagmedlemmer som søker fagkompetanse.
2)Vår legitime interesseer å øke produktiviteten og forbedre samarbeidet vårt. Derfor kan vi bruke dine personlige data (f.eks. e-postadresse, navn, jobbtittel eller aktivitet som pågår på våre ressurser) for å gi deg informasjon vi mener kan være av interesse for deg. I tilfelle du bruker flere tjenester som tilbys av vårt selskap, kan vi analysere dine personlige opplysninger og din online adferd på våre ressurser for å levere en integrert opplevelse. For eksempel, vi kan forenkle søket på en rekke av tjenestene våre for å finne en bestemt tjeneste for deg, eller for å foreslå relevant produktinformasjon mens du navigerer på våre nettsteder.
I tillegg kan vi lagre logg med kommunikasjonen vår med de legitime formålene å opprettholde kundeforhold og/eller tjenesteleveranse.
3) I tillegg ved å dele denne informasjonen med oss,gir du samtykke til å kontakte deg angående andre tjenester du kan være interessert i.
Lagringsperiode for dataene om våre kunder er 8 år siden sist Tjenesteleveranse.Vi lagrer dataene for å kunne kontakte deg om vi har noe relevant i forhold til din første forespørsel (f.eks. oppdatert informasjon om tilknyttet tjenester, nyheter, arrangementer, oppdateringer, osv).
Vi utleverer ikke de innsamlede dataene til tredjeparter, bortsett fra de tilfellene som er beskrevet i kapittel omGenerell databehandling eller i denne Seksjonen.
Når du melder deg på eller deltar på et arrangement organisert av Altoros, deler du følgende informasjon med oss:
Data om brukere som har fylt ut et kontaktskjema, lagres i vårt interne CRM og på Hubspot (HubSpot, Inc.Personvernregler) for videre behandling av kundeforespørsel og levering av relevante tjenester, samt utvikling av anbefalinger om forbedring av tjenestene vi leverer.
For å dele kontaktinformasjon, samt informasjon knyttet til arrangementer og tjenestene som kan være av interesse for en kunde, kan Altoros bruke følgende midler:
For å gi brukere mulighet for å registrere seg på et arrangement organisert av Altoros og kjøpe billetter, bruker vi Eventbrite (Personvernregler).
For å lagre og dele informasjon om deltakere på arrangementer organisert av Altoros, samt å forbedre alle online aktiviteter knyttet til slike arrangementer, bruker Altoros Google-tjenestene (Personvernregler) og Microsoft-tjenestene (Personvernregler).
For å aktivere markedsføringsaktiviteter og dele informasjon om relevante tjenester fra vårt selskap, bruker vi remarketing- og annonseringsverktøy tilgjengelig gjennom Google Adwords (Personvernregler).
For å bygge et sterkt samfunn rundt arrangementene organisert av Altoros og for å samhandle med dem som er interessert i våre tjenester, bruker vi Meetup.com (Personvernregler).
For å optimalisere interne prosesser og forbedre kommunikasjonskanaler, kan vi bruke Atlassian (Personvernregler) eller Trello (Personvernregler).
For å etablere effektiv kommunikasjon med kundene om våre tjenester, kan vi bruke følgende data:
1) For å oppfylle / overholdevårekontraktsforpliktelsereller for å svare på forespørselen din.For å opprettholde kontraktutviklingen bruker vi kontaktdataene dine til å sende transaksjonsinformasjon via e-post, Skype eller andre kommunikasjonsmidler eller tjenester. Dine kontaktdata brukes også til å bekrefte forespørselen din, svare på noen av dine spørsmål, henvendelser eller forespørsler, gi støtte, samt sende deg oppdateringer på tjenestene vi leverer.
2) For å oppfyllevår legitime interessebruker vi din kontaktinformasjon og informasjon om din samhandling med våre tjenester for å sende reklamemateriell som etter vår mening kan være relevant for deg via e-post, Skype eller andre kommunikasjonsmidler eller tjenester. Våre samhandlinger er rettet mot å øke engasjement og maksimere verdien du får gjennom våre tjenester. Disse samhandlingene kan omfatte informasjon om våre nye arrangementer, kommersielle tilbud, nyhetsbrev, innhold og arrangementer som vi tror kan være relevante for deg.
3) I tillegg ved å dele denne informasjonen med oss,gir du samtykke til å kontakte deg angående andre tjenester du kan være interessert i.
Lagringsperiode for dataene innsamlet om våre kunder er 5 år siden sist arrangementet kunden meldte seg på. Vi lagrer dataene for å kunne kontakte deg om vi har noe relevant i forhold til din første forespørsel (f.eks. oppdatert informasjon om samtaler, e-poster, osv).
Vi utleverer ikke de innsamlede dataene til tredjeparter, bortsett fra tilfellene når Altoros må gi en liste over de anmeldte til arrangøren av arrangementet med sikte på å sikre et akseptabelt organisasjonsnivå og sikkerhet.
Vi behandler personopplysninger ved hjelp av operasjoner eller sett av operasjoner som utføres på personopplysninger eller på sett med personopplysninger, ved hjelp av automatiserte midler, for eksempel innsamling, opptak, organisering, strukturering, lagring, tilpasning eller endring, gjenfinning, konsultasjon, bruk, offentliggjøring ved overføring, formidling eller tilgjengeliggjøring på en annen måte, justering eller kombinasjon, begrensning, sletting eller ødeleggelse.
Oppbevaringsperioden for data varierer etter sin type. Da oppbevaringsperioden utløper, sletter vi eller anonymiserer de innsamlede personopplysningene. Hvis data har blitt overført til en backup lagringsplass og derfor ikke kan slettes, fortsetter vi å lagre dem på en sikker måte, men bruker dem ikke med noe formål. I alle andre tilfeller fortsetter vi med sletting av data.
Informasjon som er tilgjengelig via våre nettsteder som ble samlet inn av tredjeparter, er underlagt personvernreglene til disse tredjepartene. I dette tilfellet er oppbevaringsperioden for data også underlagt personvernreglene til disse tredjepartene.
For å hindre spam, holder vi oversikt over spam- og svindlerkontoer, som kan blokkeres gjennom filtrering på servernivå.
Forespørsel som inneholder ord, som kan anses som spamrelatert eller som kan fremme distribusjon av villedende informasjon, blir filtrert på servernivå, samt av bedriftens ansatte manuelt.
Vi lagrer data på våre servere, samt på sky-tjenester levert av Google, Amazon og Hubspot.
Vi gjør ikke automatiserte beslutninger, inkludert profilering.
Nedenfor finner du en liste over rettighetene du er underlagt. Vær oppmerksom på at noen av de nevnte rettighetene kan være begrenset til forespørslene, som avslører personlige opplysninger til en annen person som er underlagt de samme personvernrettighetene. I så fall vil vi ikke kunne tilfredsstille din forespørsel om data sletting hvis den inneholder informasjon vi må holde i henhold til loven.
Hvis vi har oppgitt dine personlige opplysninger til tredjeparter, informerer vi dem om begrensningen på databehandlingen, med mindre det er umulig eller involverer uforholdsmessig innsats for å gjøre det. Vi vil informere deg om vi bestemmer oss for å løfte en begrensning på databehandling eller ikke.
Denne retten gjelder under følgende omstendigheter:
Vi bruker data hosting tjenesteleverandører i USA og Irland for å lagre informasjonen vi samler inn, og vi bruker ekstra tekniske tiltak for å sikre dataene dine.
Disse tiltakene inkluderer, uten begrensning, datakryptering, passordbeskyttet tilgang til personlig informasjon, begrenset tilgang til utsatt data, kryptert overføring av utsatt data (HTTPS, IPSec, TLS, PPTP og SSH) brannmurer og VPN, inntrengingsdeteksjon og antivirus på alle produksjons servere.
Dataene som samles inn av tredjepartsleverandører er beskyttet av dem og er underlagt deres vilkår og retningslinjer for personvern.
Vi beskytter dataene som er samlet inn på Altoros nettsteder, samt dataene du overlater oss under NDA og kontrakter. Vi følger de tekniske GDPR kravene og sikrer at sikkerhetsstandarder blir oppfylt uten unntak.
Selv om vi implementerer beskyttelsesforanstaltninger som er utformet for å beskytte dine opplysninger, er det ikke noe sikkerhetssystem som er ugjennomtrengelig, og på grunn av Internettets iboende karakter kan vi ikke garantere at dataene kommer til å være helt trygge fra andre brukere i løpet av overføringen via Internett, eller mens de lagres på våre systemer, eller på annen måte hos oss.
Vi samler informasjon over hele verden og lagrer hovedsakelig denne informasjonen i USA og Irland. Vi overfører, behandler og lagrer informasjonen din utenfor bostedslandet ditt overalt hvor vi eller våre tredjeparts tjenesteleverandører opererer. Når vi overfører informasjonen, tar vi forholdsregler for å beskytte den. Dermed kan dataene fra tredjepartsleverandører overføres til forskjellige land globalt for behandling. Disse dataoverføringene faller under vilkårene og personvernreglene till disse leverandørene.
Dataene samlet av Altoros kan overføres mellom våre kontorer. Altoros har hovedkontor i USA, og er et internasjonalt selskap med kontorer i Norge, Finland, Argentina (det er tilstrekkelig beslutning fra EU-kommisjonen) og Polen.
Vi kan supplere eller endre disse reglene ved hjelp av tilleggsregler og retningslinjer av og til. Vi legger inn eventuelle endringer i personvernreglene på denne siden. Vi oppfordrer deg til å gjennomgå våre personvernregler når du bruker våre tjenester for å holde deg informert om våre datapraksis og måtene du kan bidra til å beskytte ditt personvern.
Våre tjenester kan ikke brukes av personer under 16 år. Vi samler ikke bevisst personlig informasjon fra personer under 16 år. Hvis vi blir klar over at en person under 16 har gitt oss personlig informasjon, vil vi ta tiltak for å slette slik informasjon.
Hvis du er uenig med eventuelle endringer i disse personvernreglene, må du slutte å bruke tjenestene våre.
Kontakt oss
Din informasjon styres av Altoros Americas LLC og Altoros Norge AS. Hvis du har spørsmål eller bekymringer om hvordan informasjonen din håndteres, vennligst send forespørselen din til Altoros Norge AS, som vi har utpekt som ansvarlig for å lette slike henvendelser eller, hvis du er bosatt i Det europeiske økonomiske samarbeidsområde, ta kontakt med vår EU-representant.
Altoros Americas LLC:
4900 Hopyard Rd., Suite 100
Pleasanton, CA 94588
Phone: +1 (650) 503-6385
Toll-free: 1-855-ALTOROS
Fax: (866) 201-3646
EEA Representative:
Altoros Norge AS
Kongens gate 3,
0153 Oslo, Norway
Phone: +47 21 92 93 00
Org. num.: 894 684 992
E-Mail:dpo@altoros.com